Microsoft
Skype for
Business

 
The Voice of O365 is een unieke hosted dienst die Microsoft Office 365 Business Premium-, E3- en E5- gebruikers en hun organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de cloud.

Microsoft
Skype for
Business

The Voice of O365 is een unieke hosted dienst die Microsoft Office 365 Business Premium-, E3- en E5- gebruikers en hun organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de cloud.

Bellen en
gebeld worden

The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365, waardoor je met je bestaande Skype for Business of Teams-licentie kunt telefoneren zoals je dat met je huidige telefooncentrale of hosted voice dienst bent gewend. Voeg je een The Voice of O365-licentie toe, dan krijg je beschikking over fundamentele gesprekscontrole- taken zoals het plaatsen en ontvangen van oproepen, het intern of extern doorverbinden van gesprekken en de mogelijkheid gesprekken in de wacht te zetten. Hierdoor wordt de bedrijfstelefooncentrale, IP-PBX of hosted telefooncentrale overbodig.

Telefoonnummer
& SIP-trunk-behoud

Met The Voice of O365 houd je je huidige telefoonnummers. Bovendien levert Pocos The Voice of O365 gecertificeerde SIP-trunks, waardoor gesprekskwaliteit nooit een issue is. Maak je gebruik van een SIP-trunk en ben je tevreden over je huidige telefoonprovider, dan is afscheid nemen niet nodig. Je bestaande SIP-trunk wordt simpelweg geregistreerd op het platform van The Voice of O365.

Veilig en
vertrouwd

Je betaalt een vast bedrag per maand per gebruiker, verder is er geen enkele contractuele verplichting. De hosted dienst The Voice of O 365 is volledig gebaseerd op Microsoft Skype for Business en Microsoft Teams. Met dit door Pocos redundant uitgevoerde uniforme communicatieplatform, beschik je over alle moderne communicatietools die er zijn. Van realtime beschikbaarheid, chat, telefonie en videoconferencing, tot desktopsharing en bestandsoverdracht. Ideaal als je snelle en doeltreffende communicatie via al je devices wilt, waar je ook bent.

Skype for Business extra’s:
de automatische receptioniste en
de Service Center Software

De automatische receptioniste-software beantwoordt binnenkomende gespreken op het algemene nummer en is voorzien van Voice Response en ACD-functionaliteit. De Service Center-app helpt organisaties om telefooninteracties doeltreffend te beheren, met een betere bereikbaarheid, hogere klanttevredenheid en verbeterde algehele bedrijfspresentatie als gevolg.

De automatische receptioniste-software beantwoordt binnenkomende gespreken op het algemene nummer en is voorzien van Voice Response en ACD-functionaliteit. De Service Center-app helpt organisaties om telefooninteracties doeltreffend te beheren, met een betere bereikbaarheid, hogere klanttevredenheid en verbeterde algehele bedrijfspresentatie als gevolg.

De voordelen van Microsoft Skype
for Business op een rijtje

Breidt de mogelijkheden van Office 365 uit
Versterkt de waarde van Office 365
Telefonie, chat en video in één oplossing
Vast bedrag per gebruiker per maand
Geen contractuele verplichting

Wil je meer informatie over onze diensten?
Kom direct in contact met een van onze medewerkers

terug naar overzicht telefonie

of lees meer over onze overige telefonie-oplossingen

Xelion Hosted
telefonie

Swyx Hosted
telefonie

3CX Hosted
telefonie

Xelion Hosted
telefonie

Swyx Hosted telefonie

3CX Hosted telefonie

pocos logo diap

Beemdstraat 1b
5653 MA Eindhoven
Tel: 088–0100700

disclaimer | privacy & cookie policy

 

E-mail: info@pocos.nl
Partnersupport: 088–0100700 optie 2
Partnersupport e-mail: partner@pocos.nl

Get connected