Skype for Business Online als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’!

Met trots voegen wij The Voice of O365 toe aan ons diensten portfolio! Microsoft Office 365 gebruikers en haar organisaties kunnen met deze dienst overal slim, snel en doeltreffend samenwerken in combinatie met de Skype for Business.

The Voice of O365

The Voice of O365

The Voice of O365 is een unieke hosted dienst die Microsoft Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’. The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365 waardoor een organisatie met haar bestaande Skype for Business applicatie kan telefoneren zoals men dat met haar huidige telefooncentrale gewend is.

Wat maakt The Voice of O365 uniek?

Bij een hosted applicatie van een willekeurige fabrikant gebruik je een applicatie die vooral intern gericht is: het blijft meestal beperkt tot communicatie met collega’s. Met bellen via Skype for Business kies je voor een applicatie die op 80% van desktops is terug te vinden. Het verschil ten opzichte van de directe propositie van Microsoft is dat de nieuwe dienst SIP trunk onafhankelijk is: het is mogelijk om een eindgebruiker gebruik te laten maken van The Voice of O365 ondanks dat ze een SIP-trunk elders hebben lopen. Wanneer een organisatie gebruikers wilt toevoegen of wil verwijderen  is dit geen enkel probleem. Tevens kan The Voice of O365 gebruikt worden voor de Microsoft plannen E3, E5 en Business Premium (het meest verkochte plan van Microsoft). In het portfolio van Microsoft wordt het Business Premium plan niet betrokken.

SIP Trunk

Pocos biedt een carrier onafhankelijke aanbod. Dit maakt het voor partners enorm interessant om zaken doen met Pocos omdat alle verbindingen op het hoogwaardige en redundante netwerk  van Pocos worden afgeleverd op basis van het “always on” principe. De SIP-trunks van Pocos zijn volledig gecertificeerd voor the Voice of O365 waardoor het mogelijk is om via het betrouwbare netwerk van Pocos te telefoneren met Skype for Business.

Voordelen van The Voice of O365:

  • – Breidt de mogelijkheden van Microsoft Office 365 uit;
  • – Versterkt de waarde van Microsoft Office 365;
  • – Telefonie, chat en video in één oplossing;
  • – Geen contractuele verplichting;
  • – Vast bedrag per maand.

 

Meer informatie over The Voice of O365?

Wilt u meer weten over Microsoft Office 365 als telefooncentrale in de cloud? Klik op het Skype logo voor meer informatie.

 Wat betekent The Voice of O365 voor u als Pocos partner? Vraag direct een demo aan of neem contact op met je partnermanager.

Fields marked with an * are required
Terug naar overzicht