logo

Skype for Business (the Voice of O365)

Met Microsoft Office 365, in combinatie met de Skype for Business cloud dienst en The Voice of O365 kunt u overal slim, snel en doeltreffend samenwerken. The Voice of O365 is een unieke hosted dienst die Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’

Bellen en gebeld worden

The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365 waardoor u met uw bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365) kunt telefoneren zoals u dat met uw huidige telefooncentrale of hosted voice dienst gewend bent. Door het toevoegen van een The Voice of O365 licentie beschikt u over fundamentele gesprekscontrole-taken zoal het plaatsen en ontvangen van telefoonoproepen, het intern of extern doorverbinden van gesprekken (met of zonder aankondiging), het gesprek in de wacht zetten, etc. Uw bedrijfstelefooncentrale, IP-PBX of hosted telefooncentrale wordt overbodig.

Telefoonnummer & SIP trunk behoud

Met The Voice of O365 blijft u gebruik maken van uw huidige telefoonnummers. Pocos levert ‘The Voice of O365’ gecertificeerde SIP Trunks waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken over gesprekskwaliteit. Maakt u gebruik van een SIP trunk en bent u tevreden over uw telefonie provider, dan zien wij geen reden om u hier afscheid van te laten nemen. Uw bestaande SIP trunk wordt dan geregistreerd op het platform The Voice of O365.

Veilig en vertrouwd

Per gebruiker betaalt u een vast bedrag per maand á €10,40. Er is verder geen contractuele verplichting. De hosted dienst The Voice of O365 is volledig gebaseerd op Microsoft Skype for Business. Met dit, door ons redundant, uitgevoerde uniforme communicatieplatform beschikt u over alle moderne communicatietools. Van real-time beschikbaarheid, chat (instant messaging), telefonie en video-conferencing tot desktop-sharing en bestandsoverdracht. Zo kunt u via pc, laptop, tablet en smartphone overal snel en doeltreffend communiceren. U wint direct aan tijd en daarmee aan productiviteit.

Extra's: De automatische receptioniste en de Service Center Software

De ‘Automatische Receptioniste’ software is bedoeld om binnenkomende gesprekken op het algemene nummer efficiënt te beantwoorden en is onder meer voorzien van Voice Response & ACD-functionaliteit. De Service Center (Contact Center) software-applicatie helpt organisaties om telefooninteracties efficiënt en doeltreffend te beheren, waardoor de bereikbaarheid, klanttevredenheid en de algehele bedrijfspresentatie verbetert.

  • Breidt de mogelijkheden van Office 365 uit
  • Versterkt de waarde van Office 365
  • Telefonie, chat en video in één oplossing
  • Geen contractuele verplichting
  • Vast bedrag per maand

Laat u door ons overtuigen!

Wilt u meer informatie over onze diensten? Kom direct in contact met een van onze medewerkers

Vraag demo aan Bel mij terug