Xelion VoIP telefooncentrale

Laten we eens praten

Bekijk hier de 10 redenen om samen te werken.

Een complete VoIP telefonie-oplossing waarmee je altijd en overal bereikbaar bent

Met Xelion haal je een complete telefooncentrale in huis waarmee je altijd en overal bereikbaar bent. Of het nu gaat om zakelijk bellen, chatten of e-mailen. Of om sms’en via een bureautelefoon, smartphone, pc op kantoor, thuis of onderweg. Xelion 7 is een complete telefonie- en communicatieoplossing met een gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface en alle functionaliteiten die je van een hoogwaardige telefooncentrale mag verwachten. Staat efficiëntie en gebruiksgemak in jouw bedrijf voorop? Dan is Xelion 8 dé oplossing.

Integratie

Xelion 8 is eenvoudig te integreren met applicaties als Exact, AFAS, PerfectView en SalesForce. Ook kun je een koppeling bouwen met een eigen CRM-pakket. De CRM-koppelingen van Xelion werken als virtuele communicatie-assistenten die jou alle manieren van communiceren aanreiken. Het beheer en de ondersteuning van de centrale is in handen van onze partners. Combineer je dit met internetverbindingen van Pocos, dan ben je verzekerd van de beste kwaliteit tegen de scherpste tarieven.

Highlights nieuwe features Xelion 8

Verschillende groepen inzichtelijk
Inboxen voor verschillende groepen zijn vanaf nu gesplitst. In één overzicht kan je de communicatie van verschillende afdelingen zien. Door middel van overzichtelijke tabbladen heb je nog meer inzicht in de bereikbaarheid van het bedrijf.

Integratie Teams
Naast de Azure Active Directory koppeling en de al bestaande sync van het adresboek en de agenda is er nog meer integratie met MS Teams toegevoegd. Vanaf nu kan je een plug-in downloaden in MS Teams, waardoor je het Xelion adresboek kan raadplegen in de Teams omgeving. Eventueel kan je zelfs uitbellen via deze route. Ook synchroniseren we nu de presentie van je Teams agenda. Zit je in een meeting, dan ben je binnen Xelion in gesprek, en geeft je status weer dat je in Teams actief bent.

Aan- en afmelden voor  groepen
Het aan en afmelden in groepen is nog eenvoudiger geworden. Je kan nog steeds hotdesken, maar nu is het nog makkelijker gemaakt om mee te draaien in een groep. Door middel van een schuifje geef je aan of je bereikbaar bent, of juist niet!

Video conferencing

  • Techniek dat deelnemers elkaar aankijken
  • Video met externen is ook mogelijk
  • Beschikbaar binnen App en browser

De voordelen van Xelion hosted telefonie op een rijtje:

  • Volwaardige telefooncentrale in de cloud
  • Altijd en overal bereikbaar
  • Tal van geïntegreerde functionaliteiten
  • Geen grote investering
  • Eenvoudige integratie tussen vast en mobiel
  • CRM-koppelingen
  • Intuïtieve gebruikersinterface
  • Realtime te bestellen via de Pocos partner portal
  • Licenties kunnen realtime worden op- en afgeschaald
  • Wordt standaard geleverd met gratis SIP-trunk en telefoonnummer

Ook mogelijk: voor een vast bedrag per maand onbeperkt bellen binnen Nederland of Europa.

Whitepaper VoIP network & troubleshooting

Om storingsvrij telefonie en andere diensten te kunnen aanbieden via een IP-netwerk, is het van belang dat het netwerk goed functioneert. Deze whitepaper beschrijft wat ervoor nodig is om een goed functionerend netwerk te exploiteren en hoe hieraan te meten en te troubleshooten. De inhoud is daarom vooral technisch van aard. Een netwerkanalyse wordt typisch bottom-up uitgevoerd, met het OSI-lagen-model als basis. Het OSI-model is een door ISO gestandaardiseerd referentiemodel voor datacommunicatie, bestaande uit 7 lagen.

Download

 

Naar overzicht telefonie

Veelgestelde vragen

Welke softwarepakketten en CRM-systemen kunnen binnen Xelion geïntegreerd worden?

Xelion beschikt over een uitgebreide Market Place. In deze Market Place zijn alle bestaande softwarepakketten en CRM/ERP-systemen te vinden, waarmee Xelion op dit moment al geïntegreerd is. Maar dankzij de open API van Xelion kan je ieder softwarepakket met Xelion koppelen.

Wat zijn de belangrijkste functionaliteiten van Xelion?

Je kunt Xelion op verschillende devices gebruiken: bureautelefoon, computer, smartphone. En je kunt communiceren hoe jij wil communiceren: bellen, chatten, sms’en (* uitgezonderd bureautelefoon).

Ik gebruik een hosted PBX als mijn standaard PBX en heb gehoord dat er een upgrade voor is. Wanneer wordt mijn hosted PBX ge-upgrade?

Xelion centrales worden gepland ge-upgrade omdat dit per server gaat en niet per tenant. Je wordt door middel van de Pocos NOC pagina op de hoogte gehouden als er een upgrade is gepland.

Hoe ziet het Xelion licentiemodel eruit?

Het licentiemodel bestaat uit een systeemlicentie en user licenties. Het is mogelijk om het systeem uit te breiden met meerdere user licenties wanneer dit gewenst is. De Xelion licentie heeft eenmalige en maandelijkse kosten. De maandelijkse kosten zijn voor onderhoud, het leveren van updates en upgrades als support.

Ook als app

Via de Xelion 7 app kun je overal bellen en ben je waar dan ook bereikbaar. Hij is te gebruiken in combinatie met een simkaart van Pocos, maar ook met simkaarten van andere mobiele providers. Zo heeft je klant alle vrijheid om zonder poespas over te stappen op Xelion 7. De app is beschikbaar voor iOS en Android.

Meer weten of een afspraak maken?

Laat je gegevens achter en je hoort snel van ons. Zoals gezegd: geheel vrijblijvend, gewoon kennis maken!